Ring til os på tlf.  42 72 69 00 - Man-tors kl. 10-17.30 - Fredag kl. 10-18 - Lørdag kl. 10-15

Designer kjoler, retrokjoler, modetøj & sko fra bla. Margot, Du milde og Tamaris

Oftest stillede spørgsmål - FAQ

Hvornår holder den fysiske butik åbent?
Mandag - torsdag kl. 10 - 17.30, fredag kl. 10 - 18.00, lørdag kl. 10 - 15.00. Lukket søndag og helligdage.

Hvornår er webshoppens support åbent?
Mandag - torsdag kl. 10 - 17.30, fredag kl. 10 - 18.00, lørdag kl. 10 - 15.00. Lukket søndag og helligdage.

Hvor ligger jeres fysiske forretning?
Vores fysiske butik ligger i Esbjerg: Kongensgade 98, 6700 Esbjerg.

Er alle jeres varer at finde i jeres fysiske butik?
Størstedelen af vores varer er at finde i vores fysiske butik, men enkelte kan være på fjernlager. Det er oftest udsalgssko og outletvarer, der er på fjernlager. Det er selvfølgelig muligt, at få bragt disse varer til butikken, så de kan være der, når du kommer. Kontakt os, så finder vi ud af dette. Indimellem opretter vi også varer med forudbestilling - dette står altid med store røde bogstaver i varebeskrivelsen, hvis det er tilfældet.

Kan jeg få oplyst mål på varer?
På mange af vores kjoler kan du allerede nu finde knappen "Størrelsesguide" med mål.
Er der ikke en størrelsesguide på produktet er du meget velkommen til at kontakte os, så måler vi gerne for dig :)
Kontakt os her - husk at skrive hvilken størrelse du gerne vil have mål på og hvilke mål.
F.eks. ærmegab / bryst, barmplads, ærmelængde, talje, hofte, længde.
Er du bange for at varen bliver udsolgt imellemtiden, kan du med fordel bestille varen på webshoppen og skrive i kommentarfeltet hvilke mål du ønsker. Så er varen reserveret til dig og vi kontakter vi dig med mål inden ordren afsendes her fra. Passer målene ikke kan ordren naturligvis annulleres igen. Pengene trækkes først ved afsendelse af ordren, kun med undtagelse af PayPal (som vi desværre ikke kan ændre).

Hvad betyder fragt med og uden omdeling?
Uden omdeling = leveres til nærmeste posthus / postbutik.
Med omdeling = leveres direkte til den oplyste leveringsadresse.

Kan jeg få gratis fragt på min ordre?
Ja, ved køb på over 800 kr. betaler vi fragten ved valg af GLS fragt, som ellers koster 39 kr. uden omdeling.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse / andre emails - hvorfor?
Ordrebekræftelser genereres og sendes automatisk ved ordreaflæggelsen. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan det skyldes:
- At den er blevet fanget i uønsket mail / SPAM filteret på din e-mail (hvis dette er tilfældet, så husk at trykke "ikke SPAM").
- Måske er der sneget sig en tastefejl ind eller skrevet forkert e-mail ved bestilling. Kontakt os gerne, så tjekker vi e-mailadressen og retter den på fragt labels, så du modtager besked fra GLS eller Post Danmark :)

Hvornår sendes min ordre / hvornår trækker I betaling?

Ordrer afsendes normalt indenfor 1-3 hverdage.
Udsalgsperioder kan give længere ekspeditionstid, men i så fald får du besked.
Pengene trækkes først ved afsendelse af din ordre, kun med PayPal som undtagelse.
PayPals system opretter automatisk faktura og trækker pengene ved ordreafgivelse.
Nogle varer befinder sig på fjernlager, hvorved der kan være forlænget leveringstid.
Hvis dette er tilfældet får du altid besked om dette pr. mail eller telefon.

Hvor langt er min pakke?
Vi sender altid med track og trace nummer, hvilket betyder at du kan se hvor langt din pakke er.
Track og trace nummeret finder du i leveringsmailen fra os og du kan bruge dette til at spore pakken.
Vælg Post Danmark eller GLS herunder og indtast dit track og tracenummer på siden.

Sendt med Post Danmark: Spor din pakke her
Sendt med GLS: Spor din pakke her

Oftest er pakker fremme 1-2 hverdage efter afsendelsen fra os, men der kan indimellem ske forsinkelser i posten.
Modtager du ikke din pakke indenfor 5 hverdage, så kontakt os, så vi kan undersøge sagen nærmere.


Har jeg returret / fortrydelsesret, når jeg køber på jeres webshop?
Ja, du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler online.
Fortrydelsesretten tælles fra den dag du modtager / afhenter pakken.

Hvordan sender jeg retur til jer?
Du kan købe en returlabel og følge vejledningen igennem vores returportal lige her.
Vi har gjort det muligt for dig at bestille returlabel direkte fra os, så det er nemmere, billigere og mere sikkert for dig at sende retur.
Når du bestiller igennem vores returportal får du tilsendt returlabel og returseddel til den indtastede e-mail.
Det koster 49 kr. at købe og du får herigennem pakkeforsikring, mulighed for at spore pakken med track og trace, samt omdeling.
Returlabelen og returseddel skal printes ud, hvorfor det kræver en almindelig (A4) printer at benytte returportalen.
Retursedlen skal udfyldes og vedlægges i din pakke, så vi kan identificere din ordre, når pakken ankommer hos os.
Returlabelen skal sættes / tapes udenpå din pakke. Sørg for at tapen ikke dækker over stregkoden, da det kan give posten problemer.

Ønsker du ikke at anvende vores returportal, kan du vælge en anden måde at sende retur, dog skal pakken leveres direkte til vores butik (med omdeling). Vi kan kun modtage pakker med omdeling, da vi desværre ikke har mulighed for at hente pakker i hele Esbjerg omegn. Af denne grund frabeder vi pakker sendt med DAO, da vi desværre har dårlig erfaring med DAO leveringer, som leveres om natten og derfor ender i pakkeshops. Vedlæg et print af din ordrebekræftelse eller faktura i pakken, eller blot en seddel hvorpå du skriver dit navn og ordrenummer, så vi kan identificere pakken. Vi anbefaler altid at du sender forsikret med track og trace nummer, for din egen sikkerheds skyld, da du har ansvaret for pakken indtil den når frem til os. Af samme grund er det vigtigt at du pakker varen forsvarligt ind inden du sender den, så den ikke kommer til skade undervejs. Genbrug gerne vores indpakning. Returomkostninger står for egen regning. 

Returadressen er: Kjolehimlen, Kongensgade 98, 6700 Esbjerg, Danmark.


Kan jeg aflevere returvarer til jer i butikken?
Ja, det kan du sagtens :) Vi tager gerne i mod returvarer i butikken, såfremt print af ordrebekræftelse eller faktura er vedlagt i pakken.
Pengene udbetales dog ikke i butikken, men igennem webshoppens system senest 7 hverdage efter modtagelsen.

Har I modtaget min returpakke?
Har du sendt med track og trace nummer, kan du selv se, hvor langt pakken er ved at spore den hos enten GLS eller Post Danmark.
Bruger du vores returportal, kan du se track og trace nummeret på din label nedenunder "Your GLS Track ID" og spore pakken her.
Sender du med frimærker, skal du være opmærksom på at Post Danmark har ændret deres regler og pakken kan derfor være længe undervejs.

Kan jeg få besked, når I får nye varer?
Ja, det kan du tro - det kan ske på flere måder :)
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev og få nyheder direkte sendt til din indbakke.
Du kan også "Synes godt om" vores Facebook side eller følge os på Instagram.
Du kan også blive skrevet op, hvis du ønsker besked om en bestemt vare.