Ring til os på tlf. 42 72 69 00 - Man - torsdag kl. 10-17.30 - Fredag kl. 10-18 - Lørdag kl. 10-15

Designer kjoler, retrokjoler, modetøj & sko fra bla. Margot, Du milde og Tamaris

Oftest stillede spørgsmål - FAQ

Hvornår holder den fysiske butik åbent?
Mandag - fredag kl. 11 - 17, lørdage kl. 10 - 14.
Lukket søndage og helligdage.

Hvornår er webshoppens support åbent?
Mandag - fredag kl. 11 - 17, lørdage kl. 10 - 14.
Lukket søndage og helligdage.

Hvor ligger jeres fysiske forretning?
Vores fysiske butik ligger i Esbjerg: Kongensgade 98, 6700 Esbjerg.

Er alle jeres varer at finde i jeres fysiske butik?
Nej, desværre. Nogle af vores varer er på fjernlager. Det er oftest udsalgssko og outletvarer, der er på fjernlager.
Det er selvfølgelig muligt, at få bragt disse varer til butikken, så de kan være der, når du kommer. Kontakt os, så finder vi ud af dette. :)
Indimellem opretter vi også varer med forudbestilling - dette står altid med store røde bogstaver på varen, hvis det er tilfældet.

Kan jeg få oplyst mål på varer?
På mange af vores kjoler kan du allerede nu finde knappen "Størrelsesguide" med mål.
Er der ikke en størrelsesguide på produktet er du meget velkommen til at kontakte os, så måler vi gerne for dig :)
Send en mail til info@kjolehimlen.dk - husk at skrive hvilken størrelse du gerne vil have mål på og hvilke mål.
F.eks. ærmegab / bryst, barmplads, ærmelængde, talje, hofte, længde.
Er du bange for at varen bliver udsolgt imellemtiden, så kan du med fordel bestille varen på webshoppen og skrive i kommentarfeltet hvilke mål du ønsker.
Så er varen reserveret til dig og vi kontakter vi dig med mål inden ordren afsendes her fra.
Pengene trækkes først ved afsendelse af ordren, kun med undtagelse af PayPal.
Passer målene ikke kan ordren naturligvis annulleres igen.

Hvad betyder fragt med og uden omdeling?
Uden omdeling = leveres til nærmeste posthus / postbutik.
Med omdeling = leveres direkte til den oplyste leveringsadresse.

Kan jeg få gratis fragt på min ordre?
Ja, ved køb på over 600 kr. betaler vi fragten ved valg af GLS fragt, som ellers koster 39 kr. uden omdeling.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse / andre emails?
- Måske er den røget i uønsket mail / SPAM filteret på din e-mail.
  (hvis dette er tilfældet, så husk at trykke "ikke SPAM", så du undgår dette fremadrettet)
- Måske er du kommet til at taste forkert mail ved bestilling.
- Det kan i enkelte tilfælde også skylde en system fejl eller en system opdatering.
   Kontakt os, så finder vi ud af, hvad det skyldes og finder en løsning :)

Hvornår sendes min ordre / hvornår trækker I betaling?

Ordrer afsendes normalt indenfor 1-4 hverdage.
Udsalgsperioder kan dog give længere ekspeditionstid, men så får du besked.
Pengene trækkes først ved afsendelse af din ordre, kun med PayPal som undtagelse.
PayPals system opretter automatisk faktura og trækker pengene ved ordreafgivelse.
Nogle varer befinder sig på fjernlager, hvorved der kan være forlænget leveringstid.
Hvis dette er tilfældet får du altid besked om dette pr. mail eller telefon.

Hvor langt er min pakke?
Du kan spore din pakke her på www.postdanmark.dk
Indtast dit track og tracenummer, som du finder i leveringsmailen fra os.
Oftest er pakkerne fremme 1-2 hverdage efter afsendelsen fra os, men der kan indimellem ske forsinkelser hos Post Danmark.
Modtager du ikke din pakke indenfor 4-5 hverdage, kontakt da Post Danmark på tlf. 70 70 70 30.

Har jeg returret / fortrydelsesret, når jeg køber på jeres webshop?
Ja, du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler online.
Fortrydelsesretten tælles fra den dag du modtager / afhenter pakken.

Hvordan sender jeg retur til jer?
Der er vedlagt en returseddel med vejledning i alle ordrer. Husk at udfylde denne med ordrenummer, fakturanummer og anden info.
Du bestemmer selv hvordan du ønsker at sende retur, så længe pakken leveres direkte til vores butik (med omdeling).
Vi anbefaler altid at du sender forsikret med track og trace nummer, for din egen sikkerheds skyld, da du har ansvaret for pakken indtil den når frem.
Af samme grund er det vigtigt at du pakker varen forsvarligt ind inden du sender den, så den ikke kommer til skade undervejs.
Vi kan kun modtage pakker med omdeling, da vi desværre ikke har mulighed for at hente pakker i hele Esbjerg omegn.
Returadressen er: Kjolehimlen, Kongensgade 98, 6700 Esbjerg, Danmark.
Returomkostninger står for egen regning.
Du kan med fordel genbruge vores indpakning til at sende retur i.

Kan jeg aflevere returvarer til jer i butikken?
Ja, det kan du sagtens :) Vi tager gerne i mod returvarer i butikken, såfremt retursedlen er udfyldt og vedlagt i pakken.
Pengene udbetales dog ikke i butikken, men igennem webshoppens system senest 7 hverdage efter modtagelsen.

Har I modtaget min returpakke?
Har du sendt med track og trace nummer, kan du også selv se, hvor langt pakken er.
Sender du med frimærker, skal du være opmærksom på at Post Danmark har ændret deres regler og pakken kan derfor være længe undervejs.

Kan jeg få besked, når I får nye varer?
Ja, det kan du tro - det kan ske på flere måder :)
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev og få nyheder direkte sendt til din indbakke.
Du kan også "Synes godt om" vores Facebook side eller følge os på Instagram.
Du kan også blive skrevet op, hvis du ønsker besked om en bestemt vare.