Ring til os på tlf. 42 72 69 00 - Man - Fre: 11-17 - Lør: 10-14 - Søn: Lukket

Designer kjoler, modetøj & sko fra bla. Margot, Du milde og Tamaris

Vilkår

BESTILLING
Alle priser i net-butikken er inklusiv 25 % moms. Der tages forbehold for prisfejl, skrivefejl samt prisændringer. Alle ordrer er betinget af, at varen er på lager samt af vores accept. Når du har gennemført din bestilling, vil vores system automatisk generere en ordrebekræftelse, der bekræfter vores modtagelse af din ordre. Hvis en bestilt vare undtagelsesvis ikke er på lager, og vi ikke længere kan fremskaffe den, vil det fremgå af den e-mail, du modtager fra os efterfølgende.
Bemærk! Vi kan ikke garantere, at varen ved levering har nøjagtig den samme farve som i net-butikken, da farverne afhænger af din computerskærms farveindstillinger.
 

BETALING 
Når du handler i net-butikken, kan du vælge mellem forskellige betalingsmuligheder: Betalingskort, bankoverførsel, ViaBill (faktura eller delbetaling), Paypal eller Mobilepay.


BETALINGSKORT
Vælger du at betale med betalingskort, kan du bruge følgende kort: Dankort, VISA, VISA/Dankort, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB, American Express.
Det er fulstændig sikkert, at anvende betalingskort, da oplysningerne sendes krypteret til PBS og alle oplysninger, som Kjolehimlen (tidligere Fortuna) modtager vil blive behandlet fortroligt. Betalingen for den/de bestilte varer trækkes først, når varen afsendes.
Bemærk, hvis du betaler med Mastercard, sker det, at dine penge bindes af din bank i op til 30 dage fra ordrelæggelsen, i det tilfælde at du skal have penge retur.


BANKOVERFØRSEL
Indsæt ordrebeløbet i Fanø Sparekasse. Reg.nr.: 9684 Konto nr.: 0000031216
Vi sender pakken, når beløbet er registreret på Kjolehimlens bankkonto.


VIABILL
Du har mulighed for at betale med faktura eller delbetaling gennem ViaBill, du kan læse ViaBills handelsbetingelser her.


PAYPAL
Du har mulighed for at betale med Paypal. Bemærk, hvis du betaler med Paypal, så dannes der en faktura i vores system samtidig med at betalingen gennemføres, hvilket medfører at pengene trækkes fra din konto ved ordreafgivelse og ikke først ved afsendelse af ordren.


LEVERING
Når du handler i net-butikken, leverer vi varerne i såvel indland som udland. Vi anvender fragt firmaerne GLS og Post Nord.


FRAGT OG LEVERING I DANMARK
Alle ordrer i Danmark tillægges ekspeditionsgebyr og porto på minimum 39 DKK, såfremt du køber for mindre end 600 DKK. Udgiften dækker ekspedition, emballage og forsendelse. Køber og beholder du for mere end 600 DKK, betaler vi disse udgifter, så det bliver gratis for dig, at handle hos os.
Beholder du varer for mindre end 600 DKK, fakturerer vi dig for porto, når vi krediterer din(e) returvare(r).

Alle ordrer sendes enten med GLS eller Post Danmark og kun på hverdage. Alle ordrer sendes som pakke med forsikring og Track & Trace nr., så du altid kan følge din pakkes vej fra os til dig. Vi sender dig en leveringsmail, når din ordre er ekspederet og pakken sendt afsted. Hvis du har ønsket, at din pakke skal sendes til en pakkeshop eller et udleveringssted, får du en SMS eller en mail fra enten GLS eller Post Danmark indeholdende de oplysninger, du skal bruge for at kunne hente din pakke. Leveringstiden i Danmark er normalt 1 - 3 dage. I udsalgstider er leveringstiden dog 2 - 4 dage. Kan denne tidsfrist ikke overholdes, får du besked hurtigst muligt.


FRAGT OG LEVERING TIL UDLANDET
Alle ordrer til udlandet tillægges ekspeditonsgebyr og porto. Fragten afhænger af det land, som pakken skal sendes til. Udgiften dækker ekspedition, emballage, og forsendelse. Alle ordrer sendes som pakke med forsikring og Track & Trace nr., så du altid kan følge din pakkes vej. Vi sender pakken med GLS eller Post Nord
(afhængigt af kundens valg). Vi sender på alle hverdage (mandag - fredag). Leveringstiden afhænger bl.a. af hvilket land pakken skal sendes til.


MODTAGELSE
Du kan som hovedregel forvente at modtage dine varer inden for 1 - 4 dage.
Vi behøver dog af og til en leveringstid på op til 8 dage, da en vare kan være udsolgt og først skal genbestilles, men så får du besked herom.
Har du ikke modtaget din pakke inden for 8 dage, skal du kontakte os, GLS eller Post Nord.


FORTRYDELSESRET OG RETURNERING
Du har 14 dages fortrydelsesret, som tæller fra den dag du modtog / fik udleveret pakken. Ønsker du at fortryde dit køb eller dele af dit køb, skal du indenfor 14 dage returnere varen til Kjolehimlen i samme tilstand, som da du modtog den.

Ønsker du forlænget returret, skal du inden 14 dage efter modtagelsen af pakken, skriftligt meddele os, at du ønsker forlænget returret.

Du skal selv betale returportoen og bestemmer selv, hvordan du sender varen retur, men vi anbefaler dig, at du sender pakken med forsikring og track & trace nr., så du kan følge din pakkes vej fra dig til os. Du kan ligeledes selv finde ud af om din pakke er nået frem til os. Bemærk, du hæfter selv for varen indtil den når frem til os.

Når vi modtager din returpakke tjekker vi varen/varerne og såfremt, der ikke er sket en værdiforringelse, refunderer vi pengene indenfor 7 bankdage efter modtagelsen. Fik du gratis fragt, da du lagde ordren, men vælger at returnere dele af din ordre, således at du har beholdt for mindre end 600 kr., modregner vi 39 kr. i porto. Pengene bliver ført tilbage til det betalingskort, du har betalt med. Hvis du har betalt med ViaBill eller Paypal, går refunderingen automatisk retur til dem. Ved bankoverførsel skal du oplyse din banks registrerings nr. og dit konto nr. på den returseddel, der var vedlagt i din pakke, da refunderingen hertil foregår manuelt (bankoverførsel).

Alle returpakker skal returneres til: Kjolehimlen, Strandbygade 25, 6700 Esbjerg.

Alle pakker skal sendes direkte til adressen (med omdeling). Hvis du alligevel vælger at sende din pakke til en pakkeshop et sted i Esbjerg, må du forvente, at din returnering forsinkes en del, da vi hverken har bud eller bil tilknyttet butikken og derfor har svært ved at få afhentet pakkerne.
 

RETURNERING AF VARE, SOM SKAL BYTTES 
Ønsker du at bytte til en anden størrelse eller en anden vare bedes du lægge en ny ordre, så varen straks bliver reserveret til dig. Skriv i forbindelse med bestillingen ”BYTTE” og evt. ordrenummeret (på den ordre du returnerer noget fra) i kommentarfeltet. Ordrenummeret står på den faktura, der var vedlagt i din pakke.
Er du interesseret i en vare eller en størrelse, som ikke er på lager, kan du skrive dette på retursedlen, der var vedlagt i din pakke, og vi vil forsøge at skaffe varen hjem til dig.
Du skal selv betale returportoen og bestemmer selv, hvordan du sender retur, men vi anbefaler, at du sender som forsikret pakke.
Når vi modtager din returnering tjekker vi varen og såfremt, der ikke er sket en værdiforringelse refunderer vi pengene, inden vi sender og trækker pengene for din nye (bytte) ordre. Du modtager en mail fra os, når pengene refunderes og når den nye ordre afsendes.

Alle byttepakker skal returneres til: Kjolehimlen, Strandbygade 25, 6700 Esbjerg. 


FORLÆNGET BYTTERET PÅ JULEGAVER 
Vi henviser til vores almindelige retur- og fortrydelsesregler, som også gælder i julen 2017.
Vi har dog forlænget bytteretten, så julegaver kan byttes til andre varer eller et tilgodebevis til og med d. 6. januar 2018.

Alle byttepakker skal returneres til: Kjolehimlen, Strandbygade 25, 6700 Esbjerg. 


VÆRDIFORRINGELSE AF VAREN
Når du sender en vare retur, skal du sikre dig, at varens værdi ikke er forringet i henhold til nedenstående punkter, hvis du vil være sikker på at få dine penge refunderet.
En værdiforringelse af varen betyder nemlig, at varen er blevet håndteret anderledes end, hvad der var nødvendigt for at teste den på almindelig vis, som du ville gøre i en fysisk butik. Ved en sådan forringelse er varen værdiløs for os, da den ikke kan videresælges til en anden kunde, som værende en ny vare, og du er dermed ikke berettiget til at få alle dine penge refunderet, da du selv hæfter for en eventuel værdiforringelse.

En værdiforringelse kan være:
- Varen er ødelagt
- Varen bærer præg af slitage
- Manglende handtags/mærker på varen
- Parfume, røg, svedlugt, madlugt og lignende
- Pletter af enhver art (herunder også makeup)
- Dyrehår (af hensyn til allergikere)
- Ændringer i dessin (f.eks. oplægning)
- Varen må ikke være vasket


REKLAMATIONSRET
Modtager du en vare som har en fejl, skal du henvende dig til Kjolehimlen på tlf. 42726900 eller på e-mail: info@kjolehimlen.dk, da vi ikke med vores gode vilje ønsker at sælge fejlvarer. Herefter vil vi hurtigst muligt tage stilling til om varen kan repareres, ombyttes, om der skal gives afslag i prisen eller om der skal udstedes tilgodebevis. Reklamationer skal ske indenfor rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Ved alle reklamationer forudsætter vi, at du har behandlet varen som anført i vaskeanvisningen. Du har som forbruger altid en reklamationsret på 2 år - d.v.s. retten til at reklamere (klage) over fejl og mangler ved varen. Det betyder dog ikke, at det altid vil være en fejl eller en mangel, hvis en vare ikke holder de første 2 år, da en række varer har en normal holdbarhed/levetid, der er kortere end 2 år (eksempelvis et par nylonstrømper).

KLAGERET
Hvis du er utilfreds med en vare eller en tjenesteydelse fra en erhvervsdrivende, har du mulighed for at klage til Forbrugerklagenævnet. Læs mere om dine rettigheder på hjemmesiden www.forbrug.dk eller kontakt dem: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, telefon 41 71 50 00, e-mail kfst@kstf.dk